application|consulting

Resurse Umane
            Dezvoltarea proceselor, politicilor si a procedurilor Interne; Evaluare si dezvoltare organizationala; Evaluarea performantelor; Imbunatatirea performantelor; Identificarea potentialului angajatilor; Schimbare organizationala; Compensatii & Beneficii; Audit de Resurse Umane; Feedback.
Recrutare si selectie
            Specificatiile postului; Cautarea candidatilor; Identificarea/ Prezentarea candidatilor; Verificarea referintelor; Selectia, negocierea si incheierea proiectului;
Administrare personal si salarizare
            Consultanta legislatie in domeniu, recrutare, selectie, evaluare personal presupune interpretarea si aplicarea legislatiei in vigoare, respectarea procedurilor de recrutare si selectie a personalului, evaluarea personalului prin utilizarea testelor si a tehnicilor specifice.
            Redactare acte necesare angajarii - intocmirea informarii de angajare, a contractului individual de munca, fisa de post, completarea dosarului de personal cu toate actele necesare.
            Redactare Regulament Ordine Interioara/ Functionare - fiecare societate are obligatia de a intocmi un ROI/ ROF. (redactam ROI/ ROF in conformitate cu legislatia si specificul activitatii desfasurate de firma dvs).
            Intocmire situatii diverse, specifice domeniului RU:
            - Intocmire acte aditionale, decizii de majorare salariu, schimbare functie, decizii incetare activitate etc.
            - Intocmire fise de post personalizate pentru fiecare post de lucru din firma;
            - Evaluarea personalului anual, conform cerintelor legale in vigoare;
            - Pontaje, state de salarii (pe baza informaţiilor primite de la firma dvs.) si in acord cu legislatia muncii;
            - Elaboraram, transmitem declaratiile la institutiile de stat: (I.T.M., Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Somaj, ANAF;
            - Intocmim dosare de pensionare si somaj.
Contabilitate
Servicii contabile:
* contabilizarea cronologica si sistematica a tuturor operatiunilor patrimoniale;
* contabilizarea salariilor;
* intocmirea balantei lunare de verificare;
* intocmirea situatiilor financiare anuale si depunerea acestora la organele abilitate;
* intocmirea Registrului jurnal si completarea Registrului inventar pe baza datelor furnizate de client in urma inventarierii patrimoniului;
* intocmirea declaratiilor privind obligatiile fiscale la bugetul statului;
* furnizarea de informatii pentru analiza economico-financiara a activitatii, personalizate pe necesitatile clientului;
* intocmirea statului de plata a salariilor;
* intocmirea documentelor privind incadrarea personalului, incetarea contractelor de munca, modificari ale contractelor, depunerea on-line a registrului de evidenta a salariatilor REVISAL, intocmirea si depunerea declaratiei 112 (semnatura digitala);
* consultanta financiar-contabila;
* analiza: fluxurilor financiare, cash-flow-ului; gestiunii financiare si a rentabilitatii capitalului investit; datoriilor si creantelor; capitalurilor si a imobilizarilor;
* determinarea situatilor financiare si de gestiune prin rapoarte procesuale;
* consultanta privind legislatia financiar-contabila;
Consultanta fiscala:
* acordarea de servicii profesionale in domeniul fiscal;
* acordarea de servicii si asistenta de specialitate pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe;
* asistenta in servicii pe probleme de procedura fiscala;
* asistenta privind intocmirea documentatiei pentru exercitarea cailor de atac impotriva titlurilor de creanta si a altor acte administrative-fiscale;
* asistenta privind creantele bugetului general consolidat, cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
* asistenta in reprezentare in fata organelor fiscale, inclusiv acordarea de asistenta de specialitate pe parcursul derularii inspectiei fiscale;
* realizarea de expertize fiscale la solicitarea organelor judecatoresti, organelor de cercetare penala, organelor fiscale sau a altor parti interesate;
* asistenta fiscala in cauzele aflate pe rolul unei autoritati judecatoresti;
* asistarea clientului, la solicitarea acestuia, la controalele privind obligatiile fiscale;
* certificarea declaratiilor fiscale;
Servicii de evaluare, audit si cenzorat
   Analiza rapoartelor contabile, fluxului financiar, datoriilor si creantelor, a capitalurilor si a imobilizarilor;
   Evaluarea patrimoniului societatii;
   Audit intern, verificarea si certificarea bilantului contabil;
   Verificarea respectarii dispozitiilor legale in calcularea si varsarea obligatiilor fiscale (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor, impozit pe venit pentru care exista obligatia de calcul, retinere si virare);
   Activitate de cenzorat;
   Efectuarea de expertize contabile la cerere, in conditiile prevazute de lege
Protectia muncii:
   Elaborarea si/ sau completarea instructiunilor tehnice, de lucru, precum si a a instructiunilor proprii de aplicarea normelor de protectie a muncii in functie de particularitatile proceselor de munca, in conformitate cu art.5, alin.(6) si art.18, alin(1), lit.e) din Legea nr. 90/ 1996, republicata;
   Verificarea dotarilor echipamentelor tehnice cu aparatura de masura si control al parametrilor tehnologici, a dispozitivelor de protectie, precum si a dotarilor cu mijloace de prevenire si avertizare a starilor de pericol si informarea conducatorului unitatii in conformitate cu art.12, alin.(1)-(3) din Legea nr.90/ 1996, republicata;
   Efectuarea controlului locurilor de munca cu intocmirea proceselor verbale de control care evidentiaza deficientele, stabilesc masurile ce trebuie luate, termenele de remediere si persoanele responsabile;
   Instruirea conducatorilor locurilor de munca in vederea efectuarii de catre acestia a instructajului la locul de munca si periodic, precum si verificarea modului in care a fost efectuat acest instructaj.
   Infiintarea Comitetului de Securitate si sanatate in munca (conform Normelor Generale de Protectia Muncii si a Ordinului MMPS nr.187/ 1998);
   Elaborarea listelor pentru dotarea personalului cu echipament de protectie si de lucru (conform Legii 90/1996 republicata si a Normativului Cadru eleborat de MMPS);
   Efectuarea instructajului de protectia muncii precum si testarea cunostintelor in domeniul protectiei muncii la categoriile de personal, stabilite de conducerea unitatii contractante, in conformitate cu art.18, alin.(1), lit.f), din Legea nr.90/ 1996, republicata si cu art. 56 din Normele generale de protectia muncii;
   Completarea fiselor de expunere la riscuri profesionale - tip, in vederea efectuarii controlului medical la angajare si periodic al salariatilor in baza fisei postului si a fiselor tehnologice de lucrare;
   Studii referitoare la procesele tehnologice si/ sau de munca si evaluarea factorilor de risc de accidentare sau de imbolnavire profesionala, inclusiv stabilirea masurilor de asigurare a unor conditii normale de lucru;
   Autorizarea interna a meseriilor cu riscuri ridicate de accidentare (conform Normelor Generale de Protectia Muncii);
   Cercetarea accidentelor de munca;
   Reprezentarea societatii in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti pentru problemele de securitate si sanatate in munca;
   Intocmirea si depunerea la inspectoratul teritorial de munca a declaratiilor anuale privind starea   securitatii muncii in unitate.
   Procurarea contra cost a materialelor informative (legi, norme, standarde, afise avertizoare) si a altor materiale didactice in domeniu.
P.S.I./ Medicina muncii
   Efectuarea controlului locurilor de munca cu intocmirea proceselor verbale de control care evidentiaza deficientele, stabilesc masurile ce trebuie luate, termenele de remediere si persoanele responsabile;
   Instruirea conducatorilor locurilor de munca in vederea efectuarii de catre acestia a instructajului la locul de munca si periodic, precum si verificarea modului in care a fost efectuat acest instructaj;
   Efectuarea instructajului p.s.i. precum si testarea cunostintelor in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor la categoriile de personal, stabilite de conducerea unitatii contractante;
   Intocmirea planului de evacuare in caz de incendiu.
   Conform Ordinelor 508/ 20 noiembrie 2002 si 933/ 25 noiembrie 2002 ale Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale si Ministerului Sanatatii si Familiei privind aprobarea Normelor Generale de Protectie a Muncii, scopul acestor masuri este eliminarea sau diminuarea factorilor de risc de accidentare si/sau imbolnavire profesionala existenti in sistemul de munca, proprii fiecarei componente a acestuia, informarea, consultarea si participarea angajatilor si a reprezentantilor acestora (Articolul 1 (1), Titlul I).
   Care sunt sectoarele de activitate reglementate de aceste prevederi?
Prevederile Normelor generale de protectie a muncii se aplica in toate sectoarele de activitate de pe teritoriul Romaniei, atat publice cat si private (industriale, agricole, comerciale, administrative, de servicii, educationale, culturale, de recreere etc.). (Art.2. (1) Titlul I).
   Cine suporta costul examinarilor medicale de medicina muncii?
Angajatorii sunt obligati sa asigure fondurile si conditiile necesare pentru efectuarea examenului medical la angajare, a controlului medical periodic si a examenului medical la reluarea activitatii, angajatii nefiind implicati in nici un fel in costurile aferente supravegherii medicale specifice riscurilor profesionale, in costurile imbolnavirilor profesionale, ale accidentelor de munca si ale reabilitarii profesionale dupa boala profesionala sau accident de munca. (Art. 54, Sectiunea 1, Cap. VI).
Management si Afaceri
   Redactare plan de afaceri personalizat;
   Studiile de fezabilitate (infiintare firme, obtinere fonduri, credite etc);
   Analiza viabilitatii manageriale (pe baza datelor primite noi putem observa cum functioneaza subsistemele decizional, informational, organizatoric si metodologic din firma dvs);
   Analiza viabilitatii economice (se elaboreaza un studiu privind analiza patrimoniala, analiza evolutiei elementelor de venituri si cheltuieli, analiza rentabilitatii firmei.
   Recomandarea de solutii strategico-tactice pentru firma dvs. (in functie de rezultatele studiilor efectuate - respectiv analiza economica si manageriala - oferim solutii practice pentru activitatea fiermei dvs);
   Masuri de eficientizare a activitatii firmei (analiza situatiei firmei dvs., propunem diverse modele practice de imbunatatire a activitatii).
Marketing
   Redactare plan de marketing in conditiile actuale de piata (instrument devenit indispensabil pentru activitatea de marketing a oricarei firme, fie ca doreste sa lanseze un nou produs sau sa intre pe o piata noua);
   Creare si gestionare portofoliu de clienti;
   Redactare oferte de produse/ servicii (elabora oferte personalizate, pentru fiecare produs/ serviciu oferit de firma dvs.);
   Analiza S.W.O.T./ Analiza mix de marketing a societatii (produs, pret, promovare, distributie si proportia in care sunt utilizate in cadrul firmei);
   Cercetari de marketing (elaboram cercetari calitative si cantitative de marketing).
Consultanta juridica asupra tuturor ramurilor de drept care formeaza domeniul nostru de activitate: drept comercial, dreptul afacerilor, societati comerciale - Legea nr. 31/ 1990, drept civil, dreptul muncii, fuziuni si achizitii, dreptul contractelor, mediu si planificare, drept fiscal/ taxe, proprietate intelectuala, dreptul penal al afacerilor.
   Asiguram consultanta juridica cu privire la o gama completa de tranzactii: achizitii si lichidari de societati, diviziuni si subsidiare in proprietate privata; achizitii de societati publice prin negociere si licitatie (inclusiv ofertare, oferte de schimb, oferte de preluare, fuziuni si scheme de reorganizare); societati mixte si aliante strategice. Cabinetul nostru de avocatura reprezinta clienti in toate aspectele tranzactiilor si comertului internaţional.
   In plus, firma ofera consultanta juridica clientilor asupra aspectelor contractuale ale comertului internaţional, ca si asupra reglementarilor anti-dumping, vamale, de conformare, bariere comerciale, control asupra exporturilor. Intrucat Romania este semnatara a diverse acorduri internationale de comert preferential, oferim consultanta juridica clientilor si in legatura cu diverse aspecte ale acestor acorduri.
   In mod specific oferim consultanta juridica asupra unei game largi de probleme comerciale cuprinzând, printre altele: Contracte comerciale generale (intocmire, redactare, atestare), Tranzactii comerciale si societare complexe, Licentiere, Asigurare, Arbitraj, Mediere si conciliere,  Conflicte intre asociati , actionari si partenerii comerciali, Litigii referitoare la incalcarea obligatiilor contractuale, Concurenta comerciala;
   Reprezentarea clientilor atat in fata instantelor de judecata de drept comun cat si in fata Curtii de Arbitraj International de pe langa Camera de Comert si Industrie,
   Asistenta la negocieri pentru incheierea contractelor.
   Reprezentam fabricanti locali si internaţionali, corporatii multinationale, prestatori de servicii, organizatii comerciale, investitori si persoane fizice in comertul international in legatura cu urmatoarele: Investitii straine directe in România; Tranzactii comerciale, societati mixte; Licentiere;  Arbitraj si litigii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu