Resurse Umane
Dezvoltarea proceselor,
politicilor si a procedurilor Interne; Evaluare si dezvoltare organizationala;
Evaluarea performantelor; Imbunatatirea performantelor; Identificarea potentialului
angajatilor; Schimbare organizationala; Compensatii & Beneficii; Audit de
Resurse Umane; Feedback.
Recrutare
si selectie
Specificatiile
postului; Cautarea candidatilor; Identificarea/ Prezentarea candidatilor;
Verificarea referintelor; Selectia, negocierea si incheierea proiectului;
Administrare
personal si salarizare
Consultanta
legislatie in domeniu, recrutare, selectie, evaluare personal presupune
interpretarea si aplicarea legislatiei in vigoare, respectarea procedurilor de
recrutare si selectie a personalului, evaluarea personalului prin utilizarea
testelor si a tehnicilor specifice.
Redactare
acte necesare angajarii - intocmirea informarii de angajare, a contractului
individual de munca, fisa de post, completarea dosarului de personal cu toate
actele necesare.
Redactare Regulament
Ordine Interioara/ Functionare - fiecare societate are obligatia de a intocmi
un ROI/ ROF. (redactam ROI/ ROF in conformitate cu legislatia si specificul
activitatii desfasurate de firma dvs).
Intocmire
situatii diverse, specifice domeniului RU:
- Intocmire acte aditionale, decizii
de majorare salariu, schimbare functie, decizii incetare activitate etc.
- Intocmire
fise de post personalizate pentru fiecare post de lucru din firma;
- Evaluarea
personalului anual, conform cerintelor legale in vigoare;
- Pontaje,
state de salarii (pe baza informaţiilor primite de la firma dvs.) si in acord
cu legislatia muncii;
- Elaboraram,
transmitem declaratiile la institutiile de stat: (I.T.M., Casa de Pensii, Casa
de Sanatate, Somaj, ANAF;
- Intocmim
dosare de pensionare si somaj.
Contabilitate
Servicii
contabile:
* contabilizarea cronologica si sistematica a tuturor
operatiunilor patrimoniale;
* contabilizarea salariilor;
* intocmirea balantei lunare de verificare;
* intocmirea situatiilor financiare anuale si depunerea
acestora la organele abilitate;
* intocmirea Registrului jurnal si completarea Registrului
inventar pe baza datelor furnizate de client in urma inventarierii
patrimoniului;
* intocmirea declaratiilor privind obligatiile fiscale la
bugetul statului;
* furnizarea de informatii pentru analiza
economico-financiara a activitatii, personalizate pe necesitatile clientului;
* intocmirea statului de plata a salariilor;
* intocmirea documentelor privind incadrarea personalului,
incetarea contractelor de munca, modificari ale contractelor, depunerea on-line
a registrului de evidenta a salariatilor REVISAL, intocmirea si depunerea
declaratiei 112 (semnatura digitala);
* consultanta financiar-contabila;
* analiza: fluxurilor financiare, cash-flow-ului; gestiunii
financiare si a rentabilitatii capitalului investit; datoriilor si creantelor; capitalurilor
si a imobilizarilor;
* determinarea situatilor financiare si de gestiune prin
rapoarte procesuale;
* consultanta privind legislatia financiar-contabila;
Consultanta
fiscala:
* acordarea de servicii profesionale in domeniul fiscal;
* acordarea de servicii si asistenta de specialitate pentru
intocmirea declaratiilor de impozite si taxe;
* asistenta in servicii pe probleme de procedura fiscala;
* asistenta privind intocmirea documentatiei pentru
exercitarea cailor de atac impotriva titlurilor de creanta si a altor acte
administrative-fiscale;
* asistenta privind creantele bugetului general consolidat,
cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
* asistenta in reprezentare in fata organelor fiscale,
inclusiv acordarea de asistenta de specialitate pe parcursul derularii
inspectiei fiscale;
* realizarea de expertize fiscale la solicitarea organelor
judecatoresti, organelor de cercetare penala, organelor fiscale sau a altor
parti interesate;
* asistenta fiscala in cauzele aflate pe rolul unei
autoritati judecatoresti;
* asistarea clientului, la solicitarea acestuia, la
controalele privind obligatiile fiscale;
* certificarea declaratiilor fiscale;
Servicii
de evaluare, audit si cenzorat
Analiza rapoartelor
contabile, fluxului financiar, datoriilor si creantelor, a capitalurilor si a
imobilizarilor;
Evaluarea patrimoniului
societatii;
Audit intern,
verificarea si certificarea bilantului contabil;
Verificarea
respectarii dispozitiilor legale in calcularea si varsarea obligatiilor fiscale
(TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor, impozit pe venit
pentru care exista obligatia de calcul, retinere si virare);
Activitate de
cenzorat;
Efectuarea de
expertize contabile la cerere, in conditiile prevazute de lege
Protectia muncii:
Elaborarea si/ sau
completarea instructiunilor tehnice, de lucru, precum si a a instructiunilor
proprii de aplicarea normelor de protectie a muncii in functie de
particularitatile proceselor de munca, in conformitate cu art.5, alin.(6) si
art.18, alin(1), lit.e) din Legea nr. 90/ 1996, republicata;
Verificarea
dotarilor echipamentelor tehnice cu aparatura de masura si control al
parametrilor tehnologici, a dispozitivelor de protectie, precum si a dotarilor
cu mijloace de prevenire si avertizare a starilor de pericol si informarea
conducatorului unitatii in conformitate cu art.12, alin.(1)-(3) din Legea
nr.90/ 1996, republicata;
Efectuarea
controlului locurilor de munca cu intocmirea proceselor verbale de control care
evidentiaza deficientele, stabilesc masurile ce trebuie luate, termenele de
remediere si persoanele responsabile;
Instruirea
conducatorilor locurilor de munca in vederea efectuarii de catre acestia a
instructajului la locul de munca si periodic, precum si verificarea modului in
care a fost efectuat acest instructaj.
Infiintarea Comitetului
de Securitate si sanatate in munca (conform Normelor Generale de Protectia
Muncii si a Ordinului MMPS nr.187/ 1998);
Elaborarea listelor pentru dotarea
personalului cu echipament de protectie si de lucru (conform Legii 90/1996
republicata si a Normativului Cadru eleborat de MMPS);
Efectuarea
instructajului de protectia muncii precum si testarea cunostintelor in domeniul
protectiei muncii la categoriile de personal, stabilite de conducerea unitatii
contractante, in conformitate cu art.18, alin.(1), lit.f), din Legea nr.90/ 1996,
republicata si cu art. 56 din Normele generale de protectia muncii;
Completarea fiselor
de expunere la riscuri profesionale - tip, in vederea efectuarii controlului
medical la angajare si periodic al salariatilor in baza fisei postului si a
fiselor tehnologice de lucrare;
Studii referitoare
la procesele tehnologice si/ sau de munca si evaluarea factorilor de risc de
accidentare sau de imbolnavire profesionala, inclusiv stabilirea masurilor de
asigurare a unor conditii normale de lucru;
Autorizarea interna
a meseriilor cu riscuri ridicate de accidentare (conform Normelor Generale de
Protectia Muncii);
Cercetarea
accidentelor de munca;
Reprezentarea
societatii in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti pentru
problemele de securitate si sanatate in munca;
Intocmirea si
depunerea la inspectoratul teritorial de munca a declaratiilor anuale privind
starea securitatii muncii in unitate.
Procurarea contra
cost a materialelor informative (legi, norme, standarde, afise avertizoare) si
a altor materiale didactice in domeniu.
P.S.I./ Medicina muncii
Efectuarea
controlului locurilor de munca cu intocmirea proceselor verbale de control care
evidentiaza deficientele, stabilesc masurile ce trebuie luate, termenele de
remediere si persoanele responsabile;
Instruirea
conducatorilor locurilor de munca in vederea efectuarii de catre acestia a
instructajului la locul de munca si periodic, precum si verificarea modului in
care a fost efectuat acest instructaj;
Efectuarea
instructajului p.s.i. precum si testarea cunostintelor in domeniul prevenirii
si stingerii incendiilor la categoriile de personal, stabilite de conducerea
unitatii contractante;
Intocmirea planului
de evacuare in caz de incendiu.
Conform Ordinelor
508/ 20 noiembrie 2002 si 933/ 25 noiembrie 2002 ale Ministerului Muncii si
Solidaritatii Sociale si Ministerului Sanatatii si Familiei privind aprobarea
Normelor Generale de Protectie a Muncii, scopul acestor masuri este eliminarea
sau diminuarea factorilor de risc de accidentare si/sau imbolnavire
profesionala existenti in sistemul de munca, proprii fiecarei componente a
acestuia, informarea, consultarea si participarea angajatilor si a
reprezentantilor acestora (Articolul 1 (1), Titlul I).
Care sunt sectoarele de activitate
reglementate de aceste prevederi?
Prevederile Normelor generale de protectie a muncii se aplica
in toate sectoarele de activitate de pe teritoriul Romaniei, atat publice cat
si private (industriale, agricole, comerciale, administrative, de servicii,
educationale, culturale, de recreere etc.). (Art.2. (1) Titlul I).
Cine suporta costul examinarilor medicale de
medicina muncii?
Angajatorii sunt obligati sa asigure fondurile si conditiile
necesare pentru efectuarea examenului medical la angajare, a controlului
medical periodic si a examenului medical la reluarea activitatii, angajatii
nefiind implicati in nici un fel in costurile aferente supravegherii medicale specifice
riscurilor profesionale, in costurile imbolnavirilor profesionale, ale
accidentelor de munca si ale reabilitarii profesionale dupa boala profesionala
sau accident de munca. (Art. 54, Sectiunea 1, Cap. VI).
Management si Afaceri
Redactare plan de
afaceri personalizat;
Studiile de
fezabilitate (infiintare firme, obtinere fonduri, credite etc);
Analiza viabilitatii
manageriale (pe baza datelor primite noi putem observa cum functioneaza
subsistemele decizional, informational, organizatoric si metodologic din firma
dvs);
Analiza viabilitatii
economice (se elaboreaza un studiu privind analiza patrimoniala, analiza evolutiei
elementelor de venituri si cheltuieli, analiza rentabilitatii firmei.
Recomandarea de solutii
strategico-tactice pentru firma dvs. (in functie de rezultatele studiilor
efectuate - respectiv analiza economica si manageriala - oferim solutii
practice pentru activitatea fiermei dvs);
Masuri de
eficientizare a activitatii firmei (analiza situatiei firmei dvs., propunem
diverse modele practice de imbunatatire a activitatii).
Marketing
Redactare plan de
marketing in conditiile actuale de piata (instrument devenit indispensabil
pentru activitatea de marketing a oricarei firme, fie ca doreste sa lanseze un
nou produs sau sa intre pe o piata noua);
Creare si gestionare
portofoliu de clienti;
Redactare oferte de
produse/ servicii (elabora oferte personalizate, pentru fiecare produs/ serviciu
oferit de firma dvs.);
Analiza S.W.O.T./ Analiza
mix de marketing a societatii (produs, pret, promovare, distributie si proportia
in care sunt utilizate in cadrul firmei);
Cercetari de
marketing (elaboram cercetari calitative si cantitative de marketing).
Consultanta juridica asupra tuturor
ramurilor de drept care formeaza domeniul nostru de activitate: drept comercial,
dreptul afacerilor, societati comerciale - Legea nr. 31/ 1990, drept civil, dreptul
muncii, fuziuni si achizitii, dreptul contractelor, mediu si planificare, drept
fiscal/ taxe, proprietate intelectuala, dreptul penal al afacerilor.
Asiguram consultanta
juridica cu privire la o gama completa de tranzactii: achizitii si lichidari de
societati, diviziuni si subsidiare in proprietate privata; achizitii de societati
publice prin negociere si licitatie (inclusiv ofertare, oferte de schimb,
oferte de preluare, fuziuni si scheme de reorganizare); societati mixte si
aliante strategice. Cabinetul nostru de avocatura reprezinta clienti in toate
aspectele tranzactiilor si comertului internaţional.
In plus, firma ofera
consultanta juridica clientilor asupra aspectelor contractuale ale comertului
internaţional, ca si asupra reglementarilor anti-dumping, vamale, de
conformare, bariere comerciale, control asupra exporturilor. Intrucat Romania
este semnatara a diverse acorduri internationale de comert preferential, oferim
consultanta juridica clientilor si in legatura cu diverse aspecte ale acestor
acorduri.
In mod specific oferim
consultanta juridica asupra unei game largi de probleme comerciale cuprinzând,
printre altele: Contracte comerciale generale (intocmire, redactare, atestare),
Tranzactii comerciale si societare complexe, Licentiere, Asigurare, Arbitraj, Mediere
si conciliere, Conflicte intre asociati
, actionari si partenerii comerciali, Litigii referitoare la incalcarea
obligatiilor contractuale, Concurenta comerciala;
Reprezentarea
clientilor atat in fata instantelor de judecata de drept comun cat si in fata
Curtii de Arbitraj International de pe langa Camera de Comert si Industrie,
Asistenta la
negocieri pentru incheierea contractelor.
Reprezentam fabricanti
locali si internaţionali, corporatii multinationale, prestatori de servicii,
organizatii comerciale, investitori si persoane fizice in comertul international
in legatura cu urmatoarele: Investitii straine directe in România; Tranzactii
comerciale, societati mixte; Licentiere; Arbitraj si litigii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu