“Esti deranjat de
anumite persoane nu pentru ca ei insisi te fac sa te simti astfel, ci pentru ca
perceptia ta asupra lor te deranjeaza. Acum e momentul sa schimbi acea perceptie”.
Marcus
Aurelius
Unul dintre
avantajele competitive ale unei companii este o echipa manageriala buna. Foarte
multi directori isi doresc in echipa, manageri cu un profil asemanator cu al
sau, crezand ca astfel va avea o buna coeziune si unde este coeziune, sunt si
rezultate.
Departamentele:
contabilitate, resurse umane, protectia muncii, juridic sunt primele care se
creeaza intr-o organizatie, ele sunt numite “pesimistele” organizatiei. Datorita
reputatiei lor, sunt destul de “influente” printre angajati.
Sunt critice, ori de cate ori nu te incadrezi in procedurile
si previziunile lor. Asteptarile lor sunt intotdeauna destul de ridicate, au
tot timpul ceva de adaugat in privinta felului in care lucrurile s-ar fi putut
desfasura altfel.
Mereu atente
la greseli, nu tolereaza angajatii care nu se incadreaza in indicatorii de performanta.
Date fiind pretentiile si comentariile lor uneori rautacioase, angajatii le-au
poreclit “pesimistele” tocmai pentru ca mereu omit ceea ce s-a facut bine si se
concentreaza pe ceea ce a fost mai putin bine.
Stiind
atitudinea acestor departamente, directorul companiei este cateodata convins ca
angajatii sunt sursa multor rezultate slabe in companie.
Asa ca angajeaza traineri profesionosti, coach care pot
scoate angajatii din amorteala, schimba programul de contabilitate, refac
indicatorii de performanta ai angajatilor, cheltuie in general mult mai mult
decat si-au propus la inceput de an.
Anul fiscal se incheie si rezultatele nu
sunt intotdeauna cele asteptate, departementele trimit fiecare rapoarte catre
directorul general, hartii si analize, dar oare cine le analizeaza, cine trage
concluziile pentru a putea ajunge la un rezultat?
Aici putem sa intervenim noi. Puteti avea la
sfarsit de an un singur raport pe care dvs ca director general/ administrator
puteti sa il analizati si sa hotarati noul mers al organizatiei.
Externalizezi
departamentele “pesimiste” si iti canalizezi toata energia pe afacerea ta!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu