consulting


    “Esti deranjat de anumite persoane nu pentru ca ei insisi te fac sa te simti astfel, ci pentru ca perceptia ta asupra lor te deranjeaza. Acum e momentul sa schimbi acea perceptie”. Marcus Aurelius
 
  Unul dintre avantajele competitive ale unei companii este o echipa manageriala buna. Foarte multi directori isi doresc in echipa, manageri cu un profil asemanator cu al sau, crezand ca astfel va avea o buna coeziune si unde este coeziune, sunt si rezultate.
  Departamentele: contabilitate, resurse umane, protectia muncii, juridic sunt primele care se creeaza intr-o organizatie, ele sunt numite “pesimistele” organizatiei. Datorita reputatiei lor, sunt destul de “influente” printre angajati.
   Sunt critice, ori de cate ori nu te incadrezi in procedurile si previziunile lor. Asteptarile lor sunt intotdeauna destul de ridicate, au tot timpul ceva de adaugat in privinta felului in care lucrurile s-ar fi putut desfasura altfel.
    Mereu atente la greseli, nu tolereaza angajatii care nu se incadreaza in indicatorii de performanta. Date fiind pretentiile si comentariile lor uneori rautacioase, angajatii le-au poreclit “pesimistele” tocmai pentru ca mereu omit ceea ce s-a facut bine si se concentreaza pe ceea ce a fost mai putin bine.
     Stiind atitudinea acestor departamente, directorul companiei este cateodata convins ca angajatii sunt sursa multor rezultate slabe in companie.
     Asa ca angajeaza traineri profesionosti, coach care pot scoate angajatii din amorteala, schimba programul de contabilitate, refac indicatorii de performanta ai angajatilor, cheltuie in general mult mai mult decat si-au propus la inceput de an.
     Anul fiscal se incheie si rezultatele nu sunt intotdeauna cele asteptate, departementele trimit fiecare rapoarte catre directorul general, hartii si analize, dar oare cine le analizeaza, cine trage concluziile pentru a putea ajunge la un rezultat?
     Aici putem sa intervenim noi. Puteti avea la sfarsit de an un singur raport pe care dvs ca director general/ administrator puteti sa il analizati si sa hotarati noul mers al organizatiei.
     Externalizezi departamentele “pesimiste” si iti canalizezi toata energia pe afacerea ta!
 
           
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu