"Cu totii avem cate un
prieten care spune: “Si mie mi-a venit ideea de a crea eMag. Daca as fi pus-o
in practica, as fi fost acum miliardar!” E o logica jalnica si nerealista.
Faptul ca ai avut o asemenea idee nu are nici o legatura cu crearea
propriu-zisa a eMag. Conteaza ceea ce
faci; nu ceea ce gandesti, spui sau planifici.
Crezi ca ai o idee intr-adevar valoroasa? Atunci incearca
sa o vinzi si vezi ce primesti in schimbul ei. Nu cine stie ce, vei raspunde.
Pana cand nu incepi sa faci ceva, ideea ta geniala este doar o idee si atat. Si
cu totii avem cate una asemenea.
Iata ce-i sfatuia Stanley Kubrick pe cineastii in
devenire: “Puneti mana pe o camera si pe o rola de film si faceti un film, nu
conteaza de care”. Kubrick stia ca, atunci cand esti incepator intr-un domeniu,
trebuie neaparat sa incepi sa creezi. Cel mai important lucru este sa incepi sa
faci ceva. Prin urmare, ia-ti o camera, apasa pe butonul de inregistrare si
incepe sa filmezi.
Ideile sunt ieftine si numeroase. Ideea initiala de la
care pornesti este un aspect atat de neinsemnat al unei afaceri incat e aproape
un element neglijabil. Adevarata intrebare este cat de bine reusesti sa o pui
in practica".